27 de gener del 2011

Publicitat i veu

La utiltizació de la veu en aquest anunci és molt important ja que el protagonista, dient pràcticament el mateix, respon de 4 maneres diferents quan el seu jefe el vol despedir de la feina. En el primer cas la seva veu demostra alegria i eufòria, el segon tristesa i tragèdia, i el tercer rebeldia. En els tres casos, la utiltizació de la veu va molt ben lligada amb tota l'escenografia. Però el més important de l'anunci és la quarta resposta, és a dir, el silenci que fa quan entra al despatx i es veu una Coca-cola, transmetent seguretat en sí mateix.

Jean Paul Gaultier
:
La veu, en aquest anunci, transmet calma i passió. El fet que sigui una veu femenina, en francès (com la majoria dels anuncis de perfums), i a més a més tant suau, gairebé xiuxiuejada, fa que la utilització d'aquesta sigui essencial per establir un lligam emocional amb el receptor.


Greenpeace:  
La veu en aquest anunci es caracteritza per la rapidesa en que es transmet i porta a l'espectador la sensació d'estrés i de falta de temps, aconseguint, al mateix temps, que aquest es quedi amb el concepte "salva".

Schweppes Spirit:

Mentre el narrador de l'anunci, amb una veu imponent, greu i potent culpa i acusa als joves que apareixen a l'anunci de pecar, de saltar-se les regles i de caure en la tentació, alhora transmet les característiques positives i el benefici bàsic del producte que s'està anunciant. 


Frenadol:
Es tracta d'un medicament per frenar els símptomes de la grip i dels refredats, així doncs, la veu en off femenina i despreocupada i més aviat alegre, pretén transmetre a l'espectador que el producte funciona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada