25 de novembre del 2010

Posicionament i Benefici Bàsic

El posicionament és la manera en que els consumidors defineixen un producte a partir dels seus atributs importants, és a dir, el lloc que ocupa el producte en la ment dels clients en relació al producte de la competència.
És un principi fonamental que mostra la seva essència i filosofia, ja que el que es fa amb el producte no és el fi, sinó el mitjà pel qual s’accedeix i es treballa amb la ment del consumidor.


El benefici bàsic és aquella funció per la qual un producte o servei ha estat creat, és la manera de fer-lo únic i més atractiu que els de la seva competència. 

A continuació presento 10 anuncis relacionats amb el món de la bellesa, salut i higiène, i els seus beneficis bàsics:

Pantene Pro-V: reparar, protegir i hidratar els cabells
Evax Adapt 1: comoditat, adaptació, benestar
Evax Adapt 2: comoditat, adaptació, benstar
Dior: seguretat i confiança en un mateix 
Axe : tenir èxit, atraure, triomfar
Tampax : fàcil d'utiltizar, còmode, segur 
Dolce & Gabbana: seguretat i confiança en un mateix
Frenadol: disfrutar, viure el moment, trobar-se bé
Dove 1: bellesa real, autoestima
Dove 2: bellesa real, autoestima